2012-01-19

CARA-CARA = ROMANTIKKAN DIRI ANDA

Assalammualaikum ..:11:
hye ! .. sihat ? .
hari ni .. ika just nk bgi tip2 jer .. tips2 Funny larh ..
:face51:

:w::w::w::w::w::w::w::w::w::w::w:
Cara-cara ROMANTIK !..:face56:

1. Bagi bunga memang romantik tapi kalau nak bagi romantik lagi, korang bagi pasu bunga dan suruh awek korang tu bercucuk tanam. Jimat, sihat dan bertambah romantik.:face64:

2. Mengambil berat juga romantik. Cuba sekali-sekala korang amik berat sungguh-sungguh awek korang tu. Bukan sekadar bertanya khabar tapi catitkan berat badannya selepas makan, baru betul amik berat.:face75:

3. Sentiasa berada bila perlu juga dianggap sebagai romantik. Cara paling mudah untuk selalu berada di sisinya ialah dengan print gambar korang banyak-banyak dan suruh dia tampal di setiap sudut biliknya.:face67:

4. Pandai membuat kejutan. Senang saja, ajak awek korang lepak rumah hantu yang ada, mesti korang akan dianggap paling romantik.:face51:

5. Pandai bermadah helah. Wanita gemar seorang lelaki memuji-muji akan dirinya. Jadi untuk mengorat ataupun mengelak pergaduhan sila cuba-cuba untuk belajar menipu.:face68:

:w::w::w::w::w::w::w::w:

PEREMPUAN MEMANG SUKA PADA LELAKI YANG ROMANTIK TAPI KEBANYAKAN LELAKI TAK SEDAR MAHUPUN TAK TAHU YANG DIA TU ROMANTIK KE TAK. KALO KORANG TAK ROMANTIK DAN CUBA-CUBA NAK ROMANTIK, CUBA CARA-CARANYA SEPERTI DI ATAS ... :o:

" Perhatian! tips2 di atas cuma untuk suka-suka sahaja "

SEKIAN SAHAJA ! .. :face2:

No comments:

 

◕◡◕ ಌ JUJUE ಌ ◕◡◕ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos